Sieć reklamowa Google ADS

Sieć reklamowa Google to globalna sieć obejmująca ponad 90% użytkowników Internetu, generująca codziennie miliardy wyświetleń. Wcześniej znana jako sieć partnerska Google, obecnie jest bazą danych milionów witryn internetowych, filmów, aplikacji i wielu elastycznych formatów reklamowych, które pozwalają przyciągnąć potencjalnych klientów do aktualnej lokalizacji. Główną zaletą sieci reklamowej jest to, że może ona poszerzać swój zasięg, czyli rozumieć istnienie danej marki na rynku, poszerzać nowe rynki w umysłach potencjalnych klientów. Wiele osób kojarzy koncepcję sieci reklamowej Google z Google Adsense.

Jakie są zalety kampanii w sieci reklamowej?

  1. bardzo szeroki zasięg oddziaływania – ponad 90% Internetu to sieć partnerska Google
  2. rozwinięte możliwości kierowania reklam możliwość emisji reklam remarketingowych (śledzących)
  3. możliwość wykluczania konkretnych adresów IP
  4. szerokie spectrum w doborze grupy docelowej
  5. mierzalność wyników możliwość emisji reklam w aplikacjach, Gmailu i na YouTube
  6. konkurencyjne stawki

 

Kampania w sieci reklamowej to kampania zasięgu. Obejmuje głównie pasywnych użytkowników, którzy spędzają czas na stronach z treścią i na niej się koncentrują. Dlatego reklamodawcy muszą dołożyć wszelkich starań, aby wykorzystać jego informacje, aby im przekazać. Praca powinna przyciągać wzrok, a informacje powinny być jasne i jasne. Tylko w ten sposób mamy możliwość przyciągnięcia uwagi odbiorców, którzy zazwyczaj skanują zawartość strony w poszukiwaniu informacji, zamiast uważnie ją czytać.